marinaekholm

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Onsdag den 22 december

Av Marina Ekholm - 21 december 2011 22:08

Vi har sovit första natten i vårt hus!!!

Det är inte klart men vi har flyttat en hel del saker & vet ni att Mats Kina Janne & Karin  samt Vickan bara dök upp och hjälpte oss med att flytta en hel del ifrån lagret vi har haft våra möbler!! 

Dem bara kom och röjde och städade helt underbart vilka vänner jag är djupt tacksam för detta,

 nu har vi så stökigt igen vi har ingen stans att ha kläderna samt är inte tvätt stugan klar, vårt sovrum , relax, groventre toa nere, Men vi bor nu här, städade ut där vi bodde igår  trodde inte det kunde vara så mycket men det blev hur mycket som helst vi hade samlat på oss där.

Det är en blandad känsla, nu när vi bor här orkar jag inte göra ett dugg, tittar lite snett på kartongerna och undrar om det verkligen är viktigt att ta denna nu.....Vi är trötta, vi har ont överallt, det ska bli skönt att få distans.

Nu ska ni få se att det har blivit lite som ett hem,      

Det är en blandad känslajag har längtat så efter denna dag men nu tycker jag bara att det är jobbigt... aldrig ska man kunna vara nöjd, eller hur ?


Måste skicka ett par kort katterna dem ser helläskiga ut KOLLA    

Här sover  båda två , det ser bara ut som Skruttis men Skruttan sover där också---  

Skruttis, Skruttan( vill inte vara med på bild) Felicia, Niklas samt jag vill önska er alla en riktig

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!


Bara så ni vet bor inte katterna i huset dem var bara med på plåtning......  


Sköt om er! Så hörs vi en annan dag!


Kram Marina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Ekholm - 11 januari 2015 14:08

Hej alla goa & glada:)   Ursäkta att jag inte svarat på kommentarena som varit under året men jag har inte bloggat på över ett nu just därför, men tack för att ni läst och varit engegerade, det värmer     Nu tänkte jag skriva några rader efte...

Av Marina Ekholm - 19 december 2013 14:21

I går var en dag som var allt möjligt. Fick yrsel precis när jag kom till jobbet, kunde inte gå rakt. Bomull kändes det som på ena sidan huvudet och det susuade i örat. Fick åka till sjukan igen och vidare till Västervik för en massa prover och rön...

Av Marina Ekholm - 17 december 2013 11:38

Hej igen,   Får börja med att tacka för att ni finns där, tack för alla fina ord! Jag är hemma idag, fick igår natt så väldigt ont i mitt öga, det rann och värkte kändes som det var sår på horn hinnan, har haft det förut så jag trodde det. Jag...

Av Marina Ekholm - 15 december 2013 13:10

Kände en stark känsla av att börja blogga igen efter ett par år sedan sista inlägget. Vi har nu om några dagar bott i huset i 2 år nu, det har hänt mycket under denna tid fast ändock inte. Det beror på hur man ser det, jag kommer att skrva om saker o...

Av Marina Ekholm - 17 december 2011 22:03

Idag kom Jerker & Alva till oss vid lunch! Jag blev jätteglad! tyvärr åkte dem hem nu  till kvällen. Jerker har snö jour och var tvungen att infinna sig i morgon söndag. men ett stort tack!! Du åkte bara....... från Västerfärnebo. Vi har även en an...

Presentation


Välkommen!
Jag heter Marina Ekholm och skriver om mitt liv:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards