marinaekholm

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Tisdagen den 6 dec

Av Marina Ekholm - 7 december 2011 07:53

Nu har vi fått yttebelysningen ikopplad, det blev lyse i mörkret nu ser vi vart vi placerar fötterna. Jag är nöjd tycker att dessa lampor passade huset bra.    

Här syns det inte riktigt vad det är, ser ut som 2 solar.. Det är 2 klot ska ta kort på det när det är ljust så ska ni se att det är skillnad.

Jag har målat köksön färdigt och fogat alla springor, ännu ett projekt avprickat. Sen har jag fogat golvet i tvättstugan, hallen samt vid kaminen. Det var första gången jag jgort detta och jag fick godkänt av Stefan...

Ont i rygg och knän har jag fått, är inte van vid denna arbetställning sen spänner jag mig när jag inte riktigt kan.

Felicias rum blev röd på ena väggen vi ska  ha tapeter i mitten på denna vägg.

Vet inte riktigt när vi kan flytta in, vattnet, samt badrummen måste bli färdigt och kopplas på annars hade vi kunnat flyttat in. Får se när detta kan bli samt att alla grejer till toa samt badrum kommer.

Magnus , Niklas bror från Borås kommer i helgen och ska hjälpa oss. Vi har golv på nedre plan kvar samt alla innerdörrar som ska upp, hoppas det går i lås.


Vi hörs och syns!


//Marina

 
 
Ingen bild

monica

7 december 2011 09:37

Jag trodde det var Niklas på bild,gu vad lika brorsorna har blivit!!
Kommer i håg att Olof hade lite mera hår sist.. men till det bättre, nu är han lika charmig som Niklas:)
Utebelysningen blev jätte bra och dörren gillar jag skarpt!
Vi har också fått lite snö men det töar nog bort under dagen tror jag.
Pälle är i Tyskland i veckan och där var det snöstorm igår. Är ledig idag och ska shoppa med Linus efter skolan, behöver skor och jacka.
Sen möter vi upp Lucas för att äta på Lemone, gott!
Tag vara på kroppen!
Många kramar från mig

Marina Ekholm

12 december 2011 08:11

Vad bra att du skrev lite om vad ni gör, det är kul attläsa lite annat än bara vara focus på bygget.
Hälsa grabbarna! & Pälle med ( hoppas du får något fint)
Kram!!

 
Jessica

Jessica

8 december 2011 22:35

Längtar efter uppdateringar. Vet att ni sliter för fulla muggar men hoppas att du får chansen att slappna av framför datorn.
Stor kram till er alla och bra kämpat!

http://www.shoppingbackpacker.blogspot.com

Marina Ekholm

12 december 2011 08:09

Hej Jessica, vad det känns bra att du saknar uppdateringar, jag känner att orken börjar ta slut. Det känns som det aldrig blir klart.
Men så småningom...
Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Ekholm - 11 januari 2015 14:08

Hej alla goa & glada:)   Ursäkta att jag inte svarat på kommentarena som varit under året men jag har inte bloggat på över ett nu just därför, men tack för att ni läst och varit engegerade, det värmer     Nu tänkte jag skriva några rader efte...

Av Marina Ekholm - 19 december 2013 14:21

I går var en dag som var allt möjligt. Fick yrsel precis när jag kom till jobbet, kunde inte gå rakt. Bomull kändes det som på ena sidan huvudet och det susuade i örat. Fick åka till sjukan igen och vidare till Västervik för en massa prover och rön...

Av Marina Ekholm - 17 december 2013 11:38

Hej igen,   Får börja med att tacka för att ni finns där, tack för alla fina ord! Jag är hemma idag, fick igår natt så väldigt ont i mitt öga, det rann och värkte kändes som det var sår på horn hinnan, har haft det förut så jag trodde det. Jag...

Av Marina Ekholm - 15 december 2013 13:10

Kände en stark känsla av att börja blogga igen efter ett par år sedan sista inlägget. Vi har nu om några dagar bott i huset i 2 år nu, det har hänt mycket under denna tid fast ändock inte. Det beror på hur man ser det, jag kommer att skrva om saker o...

Av Marina Ekholm - 21 december 2011 22:08

Vi har sovit första natten i vårt hus!!! Det är inte klart men vi har flyttat en hel del saker & vet ni att Mats Kina Janne & Karin  samt Vickan bara dök upp och hjälpte oss med att flytta en hel del ifrån lagret vi har haft våra möbler!!  Dem ba...

Presentation


Välkommen!
Jag heter Marina Ekholm och skriver om mitt liv:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards