marinaekholm

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Söndagen 27 nov

Av Marina Ekholm - 27 november 2011 19:44

Nu alla ni är jag tillbaka!

Vet inte vad jag ska till försvar det har inte blivit av helt enkelt. För lat på kvällen helt enkelt.....

Jag & Niklas ville inte åka från huset nu i kväll, det känns så bra att vara där det är bara Felicia som är lite själv, hon är med katterna, hästarna och datorn. Det som är på gång är att badrumskillen Stefan äntligen är hos oss. Han ska börja ordentligt nu på i morgon och blir han klar så  kan vi få in vatten och el!!!

Skickar in lite bilder nu  så får ni se vad som hänt  

Här håller jag på med att måla små lister i fönstrerna  

Niklas har kul på nedre plan...  

nu har fläkten, spisen kommit på plats 6 väldigt dammigt....  

Så här ser det ut från andra hållet  

Här sprutmålar Niklas en del av våra möbler som vi ville ha vita & fina...  

Carporten med förråd innanför.

Jag tar dag för dag nu  så vi får se vad som hänt imorgon!!!


kram & God natt !

/Marina

 
 
Ingen bild

Monica

27 november 2011 21:45

Å det är så kul att följa utvecklingen av huset via era bilder!
Jag verkligen tjatar, men ni är som segt virke, kämpar & kämpar, är hur duktiga som helst!!
Jag och Pälle hade nog bara hunnit med att måla fasaden..
Emma kom och hämtade mig från jobbet ikväll för att följa med hem och äta lite tomtegröt och glögg, mysigt!
Vi har dragigt lott om vilka vi ska köpa julklapp till, som förra året. Messar det sen.
Kram kram

Marina Ekholm

28 november 2011 08:33

Visst är det kul och se att det blir förändringar från dag till dag. Vi tar åt oss av ditt beröm, det gör att vi kan göra lite till!!! Vad mysigt att du bjöd hem Emma, spännande och se vem jag ska köpa till.
Kram på dig syrran!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Ekholm - 11 januari 2015 14:08

Hej alla goa & glada:)   Ursäkta att jag inte svarat på kommentarena som varit under året men jag har inte bloggat på över ett nu just därför, men tack för att ni läst och varit engegerade, det värmer     Nu tänkte jag skriva några rader efte...

Av Marina Ekholm - 19 december 2013 14:21

I går var en dag som var allt möjligt. Fick yrsel precis när jag kom till jobbet, kunde inte gå rakt. Bomull kändes det som på ena sidan huvudet och det susuade i örat. Fick åka till sjukan igen och vidare till Västervik för en massa prover och rön...

Av Marina Ekholm - 17 december 2013 11:38

Hej igen,   Får börja med att tacka för att ni finns där, tack för alla fina ord! Jag är hemma idag, fick igår natt så väldigt ont i mitt öga, det rann och värkte kändes som det var sår på horn hinnan, har haft det förut så jag trodde det. Jag...

Av Marina Ekholm - 15 december 2013 13:10

Kände en stark känsla av att börja blogga igen efter ett par år sedan sista inlägget. Vi har nu om några dagar bott i huset i 2 år nu, det har hänt mycket under denna tid fast ändock inte. Det beror på hur man ser det, jag kommer att skrva om saker o...

Av Marina Ekholm - 21 december 2011 22:08

Vi har sovit första natten i vårt hus!!! Det är inte klart men vi har flyttat en hel del saker & vet ni att Mats Kina Janne & Karin  samt Vickan bara dök upp och hjälpte oss med att flytta en hel del ifrån lagret vi har haft våra möbler!!  Dem ba...

Presentation


Välkommen!
Jag heter Marina Ekholm och skriver om mitt liv:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards